تولدم

شهریار کوچولو

 7 آذر روز تولدم بود

امسال دوستای بیشتری روز تولدم رو تبریک گفتن حس خیلی خوبی بود کلی خوشحال شدم همشون خوشحالم کردن خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

چند روز بعدشم دوستام رو دعوت کردم و یه جشن کوچیک گرفتم خیلی عالی بود از همشون واقعا ممنونم کاری کردن که تولدم واسم یه روز فراموش نشدنی بشه هیچوقت یادم نمیره که چه روز قشنگی رو در کنار دوستام گذروندم

واقعا عالی بود عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خوشحالم از اینکه دوستایی دارم که دوستم دارن و برام ارزش قایل هستن و من رو همین جوری که هستم دوست دارن و از من واسه خواسته هاشون  سواستفاده نمی کنن

امیدوارم سال دیگه تولدم رو  با همه این دوستام و دوستای بیشتری جشن بگیرم و لحظه قشنگتری داشته باشم

یه حس خاصی نسبت به روز تولدم دارم نمی دونم چه جوری بگم که چه حسیه

از همه مهم تر اینکه روز تولد مامانم هم با من یکیه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,ساعت3:53 بعد از ظهرتوسط شهریار کوچولو | |