شروع....

شهریار کوچولو

 همیشه نقطه شروع هر کاری مشخص

خیلی ساده هر چیزی از جایی،ساعتی یا دقیقه ای شروع میشه.منم از چند روز پیش شروع کردم که وبلاگ جدید و خصوصی خودم رو داشته باشم.چیزایی که برام جالبه،دوست دارم و هر چیزی که توی فکرمه و می خوام با بقیه در میون بذارم رو توی وبلاگم می نویسم یا می گذارم.

خوبه که یک صفحه داشته باشی که ماله خودت باشه و چیزایی هم که دوست داری توش باشه



نظرات شما عزیزان:

asal
ساعت13:47---29 خرداد 1392
در هیاهوی زندگی دریافتم؛

چه بسیار دویدن هاکه فقط پاهایم را از من گرفت

در حالی که گویی ایستاده بودم،

چه بسیار غصه هاکه فقط باعث سپیدی موهایم شد

در حالی که قصه ای کودکانه بیش نبود،

دریافتم

کسی هست که اگر بخواهد
پاسخ:خیلی قشنگه ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1398برچسب:,ساعت10:50 بعد از ظهرتوسط شهریار کوچولو | |